Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 27. september 2012

det jeg har ventet på, i annen innpakning?

Tok en kjapp mys på kontrakta i sted, ( rakk jo ikke det i går) og begynner å lure på hva som er på gang her.

Tardis er oppført som tricolor....
Og han har dette sære øyet.

Jeg hører jo meg selv....Men det virker som det har blitt så alikevel, om enn i en annen innpakning..

"Jeg elsker hunder med sære farger og skjønnhetsfeil"
Entering Lille Blåøye
"Vet ikke om jeg skal ha tricolor igjen etter Henrik altså, det må tiden vise"
Jaha? Og her sitter man altså......



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar