Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 3. desember 2012

Smurfen må jekkes ned litt!

Her får en vise hvem som er sjefen.. og at det ikke er en liten blåsmurf på et par kilo, og knapt noen måneder på baken!

Jeg gir begge gutta griseøre.
Mack er ikke så overvettes begeistret, men han kan da få tilbudet. Vil han ikke ha, kan han jo la det ligge, så kan Tardis hente den etterpå. Sånn skjer ofte..


Men sånn hadde ikke lille Blå tenkt det. Han regelrett jager Mack vekk fra øret. Han skal ha begge!! Ikke på min vakt!
Jeg tar fra ham, og gir til Mack. Han psyker Mack ut, og besitter nok en gang to ører.
Mack blir forbanna, og det blir heftig diskusjon. Dessverre ser jeg at Mack ikke kommer til å stå på sitt, så jeg må inn for alvor
Tar et øre, legger det i buret til Mack, men før jeg får sluppet inn Mack har Tardis bestemt seg for at det er hans, og han er virkelig ufin mot stakkars eldste som vil inn i sitt eget bur.

Så da har jeg et sint lite matforsvarende monster inni Mack sitt bur, og en forvirra Mack som ikke har tilgang til egen plass. Bare han nærmer seg går alarmen inne i buret. Knurr knurr knurr.

Så går det opp for lille Grådig at det ligger jo et  øre utenfor som han ikke har kontroll på.
Så han skifter taktikk, og bli stakkars lille forlatte valp i en gruuusom kald verden..
Jeg plukker opp øret på stuegulvet, og slipper ham ut når han er stille...

Der er det jo bare lukta igjen.. HA! Frustrert snusing....
Mack tenker han kanskje kan få komme inn i eget hus, men den nudistiske asiat tenker at han i det minste hadde et øre i buret, og iler inn. Og lager et helvete en boligokkupant verdig.
Mack gir muntlig svar på tiltale, men klarer ikke å følge opp.

Da har jeg fått nok!
Jeg kommanderer gnomen ut av buret, og konfiskerer øre nummer to.
Kines 0, meg 2


Ny regel: kun griseører når de ligger i hvert sitt bur.
Mange som har den regelen tror jeg..
Lov å prøve seg, men ikke på meg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar