Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 15. januar 2013

retarded kaosdyr, nedopet og med manglende

tannebisser..

Endelig kom han hjem... med smertestillende og antibiotika, siklende, og klynkende.. det var ikke så lett å hilse matmor, når en ikke kan vaske.. Tunga henger ut, uten styring... Sa noen retard... Ikke skal det serveres tyggeting, og alt for skal bløtes noen dager.. han skal tilbake på sjekk, håper det ikke er mer som må til...

For vi er ømme i munnen må vite... Jøje meg, hvor mye kan en sånn liten en sikle???

Innlevering klokka ti, av husbond. Etter jobb gikk jeg til klinikken, men der var han fremdeles hinsides. Det var noen heftige tannbeist vi hadde med å gjøre.. doble tannsett er ikke noe å tulle med. Så jeg måtte tilbake senere , når mannen kom fra jobb.

Han hadde visstnok laga kø på klinikken,"det var kaos her"
En av vetrinærene hilste meg med : så det er du som eier kaos dyret?
weeee liksom..
Han veier 4 , ett eller annet kilo, helt normal, men stor for alderen. Hadde sjarmert alle, han var jo sååå skjønn.. veet..

Akkurat nå har han fått litt mer mat på boks, og vet ikke helt hvor han vil være.... Mack har fått beskjed om å ligge unna,og han vingler rundt.... fanget mitt er stedet og være, men når Mack tigde fiskekake var det vondt å ikke få være med..

jaja... det blir utgifter, selv på billige bisker...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar