Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 16. mars 2013

hva skal man si... treningsglede

Hadde tenkt å ta ettermiddagsluften med gutta separat, og deretter en økt med dem begge .
Med mest fokus på Mack så klart..

Tok småtte i flexi, for han trekker jo ikke, og også for å teste møtesituasjoner..

Jeg trengte ikke å gå langt..Første nabo som dukka opp, og han satte i gang..Bjeff bjeff, blid og glad, halen som en rotor, omtrent like truende som en skål med jordbær, og like søt, så ikke en kjeft blir redd. men alikevel..
Nuvel, bjeff, bjeff..

"hit" sa jeg..( har jo hatt litt halvhjertet sladretrening i vinter.Jeg legger ikke sjela mi og ofrer fingra for slikt i 15  minus)
Han tverrsnudde og pilte mot meg.
Full belønning, og imponert nabo..

Hva mer fant vi ut og belønte?

¤All slags kontakt og at han snudde hver gang vi traff noen
¤Når jeg neier så inntar han en super happy posisjon, som er en blanding av dekk og bukk. Klikk og belønn.
¤Hver gang han kom i posisjon på høyre side "plass"

Dette måtte vi jo fortsette med inne!
¤"Sn" betyr snurre, for lenger kommer jeg ikke. han er i orbit....
¤Vi  jobber ennå med dekk, at han strekker seg, uten å løfte rumpa
¤ smattelyder betyr kyss ( tips fra gubben.Han burde vite det)
¤ Innlæring av å hoppe over arm/ skohorn gikk lynkjapt, selv  om han  heller vil under..hihi
¤ Gi labb
¤ en sånn underlig vridning hvor han egentlig bare er dum og deilig..

En annen søt observasjon.. Når han tenker, så kommer tunga fra, da ser han helt klart retard ut..
Det imponerer meg hvor fort han tar det, og hvor gjerne han jobber..
Vi må definitivt begynne å tenke program snart..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar