Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 6. mai 2013

vi trener - med ny spiller--

den gamle hakket for mye..

Så, vi tester ut programmet, gram i hu, for det er meldt regn på torsdag i Moss.. Æsj..

Men nå tror jeg rekkefølgen sitter. Ikke før nå liksom? Joda, men det han kan det kan  han jo..og en flikker og tester...

Så vi jobber, og tuller og koser oss.. Skulle ønske han ikke bjeffa sånn i bukk, men det er jo ikke så rart. Heller ikke så glad for at han hopper, men det er jo av glede....

Satte meg ned og testa ut om han kan snurre og sånn mens jeg sitter også. Det kan han.
Og han er rå på labbearbeid. Og kan han holde labbene på armen min, så er han i himmelen..Så da tester vi ut bamse da, han trenger balansetreninga..
Han åler seg under beina mine også, selv om han helst vil hoppe over og rett i ansiktet mitt for rundvask..

Å, han er bare herlig....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar