Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 16. september 2014

så veldig veldig fornøyd!!

har hatt konsultasjon igjen, lenge siden sist, i slutten av juni.
så jeg var klar for innspill, og ikke så veldig optimistisk innstilt på mirakler  i dag.

Sommeren har vært lang, og jeg føler at med hundemøter har jeg stanga huet i betongveggen lenge
Selv om reaksjonstiden hans er endret. Han kommer seg kjappere ned.

Så i dag jobba vi på Nordbytjernet. Stedet jeg elsker å gå tur, men som ikke funker for lille kinesen min.

Det var ikke så mange hunder som en kunne ønske ved 4tiden, men instruktøren hadde to medbrakte rottiser.

Så i dag la vi til konsekvens.
Og plutselig ble det resultat. Hører han ikke, grensesetting, ny sjanse, og den griper han svært ofte.
Om han er for høyt oppe, så skal en bare gå forbi, jo kortere tid han må møte den andre hunden jo bedre er det.

Og vi jobbet aktivt.
Jeg har ikke vært så positiv på lenge. Nå skal vi steder, og jobbe videre.
Hun så at vi hadde jobba mye i sommer, og nå får vi uttelling for det.

Nå du, Tardis, nå snakker vi....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar