Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 3. mai 2015

trent litt i dag..

men Fredrikstadstevnet er miiiilevis unna

Jeg synes programmet stemmer, og vi øver inn elementene. På banen kan alt skje tror jeg.
Han er blitt så veldig til å snuse, dempe meg, eller tolker øvelsene i egen retning. Har aldri lært inn rygge baklengs, men han holder på, raser forbi meg på venstre side.

Men vi har funnet superbelønning : pelskong. Han har tydeligvis en tenning på lodne saker som kan rives i stykker...

Før vi trener mer på øvelser oppå meg og kroppen min så skal der klippes klør

han demper kamera.. ikke helt som Mack, som smiler når jeg tar fram mobben..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar