Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 17. februar 2016

Alt for lenge siden vi trente

så jeg sklir utenom bøygen med å kalle det triksing i stedet for trening..

jeg har minst tre musikkideer til klasse 2.. Som det tar lang tid å trene inn..
Forbasket at jeg føler på stagnasjonen, og svarer med å utsette..
Føler at T er lei programmet, og det er bullshit.
Har litt nerver for at han ikke er på, og så er jeg tilbake i vaffelboden igjen..

Giid så konstruktivt..

Så i dag testa vi ut halvøvelser  og nytt.
Skulder, moro med stokkegjenstand, og heftig belønning.
- tvist  med stokk
- gå med to labber på stokk , rygge med to labber på stokk..
Jeg mister ham når han ikke er motivert ut av esken , og da kjører vi litt ut og hit aktivitet.
Så lenge han er alene er han så på den stakkars pelssaken atte..


Noe nytt etter opplevelsen med bane er at kjøkkengulvet føles for trangt, jeg vil ut, og bruke plass..
Jeg er med andre ord klar for våren...

Annet vi kan syssle med
- gå på beina mine
- skulder
- etapper

Evnt litt apportbukk...

Og så må vi ha et stevne å sikte oss inn mot...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar