Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 8. mars 2016

Årets første uteøkt i 2016( frisk luft hjelper)

Som sagt.. kjøkkenet har blitt for trangt til annet enn nyinnlæring og belønning fra kjøkkenbenken arena. ( Yte før en kan nyte)

Så da kler vi på oss da.. først en runde med tremeterbåndet, krydret med litt kontakt, og krav om å sitte på plass.


Plassen på Døli var stor og tom, så vi kjørte kjedene uten esken, bare for å få ham mot meg.
Tjohei hvor det gikk.. ser ikke bort i fra at han kommer til å insistere på en ekstra svingom  på banen ...
Han er den typen hund. Har en løsning som kansje kan gjøre  ut av esken og over i plass/heel litt mer gøy.

Vi vil bare ha det gøy og snuseløst på banen på søndag..


Så , vel hjemme henta jeg esken med mye rart i  og bort på p-plassen.


Det har ramla ned en polett..
Han kan nå skille koko fra de andre kommandoene som ligner.
Permen ble plutselig uklar.. Kanskje en kan gå rundt  ( har ikke fått til det før...) eller hoppe over? Mamma blir alltid så glad når jeg hopper..

Så kom det en liten og stor forstyrrelse, som synes sussing er kjempekoselig, og som fikk litt show.
Han synes tydeligvis publikum er gøy..

Takk til og fra begge parter..
( Særlig at han satt i esken på ordre når de kom bort)

Jeg tar meg  i å være kjempetydelig når jeg sender ham i esken, skikkelig Moses-arm.
Så da øver vi på å gå fra plass til esken.

Tok tak i mobilen, så hadde den handa noe annet å holde på med. 4-5 repetisjoner. Første med mobilen gjorde ham litt usikker, men det varte ikke lenge


Så tok vi paraplyen fram og kjørte noen variasjoner med den...

Ah... dette føles bra.. men kommer jeg noen sinne til å ikke ha den " tenk om vi ikke får gjennomført" følesen i magen?
Henrik , ære være Henrik.. vi lunta rundt , vi...

Mengde trening, ikke noe annet som hjelper...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar