Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 28. juli 2016

heller tannlaus enn rådlaus

Tannrens, det er jeg nøye med... fanden spare...
Alikevel, det er visst noe med nakengen og underlige tenner. To måtte han trekke som valp fordi de grodde dystert, og nå gikk det tre løse fortenner oppe.

Dyrt. Og jeg klandrer meg selv litt, selv om jeg kanskje hadde gener mot meg. Heller at de skal ut enn at han skal ha vondt..

Men , så kom den siste dagen laaaangt framme i fremtiden  plutselig litt nærmere. For Tardis, han feiler det ingenting liksom...
Er det sånn at færre tenner gir et kortere liv for hunder??

Og så har han flere tenner nede som kanskje må ut. Litt av en godbitgløppe på ham da...
Så, vi får pusse litt, og spare opp penger, og sjekke litt rundt.. Kanskje det kan svi litt mindre i lommeboka...

Han er like kvikk han, trenger ingen krave nei...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar