Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 19. januar 2017

økt , utendørs..... uten lue og votter..

Det er jo ganske utrolig at det er mulig å trene en kineser i januar, uten dekken, votter og lue, bare en fleecedress og tynne vanter...

Har kvidd meg litt for å trene nå som det nærmer seg.. For om jeg setter i gang så får jeg bekreftet hvor dårlig det kan være--- om jeg ikke trener , så kan jeg innbille meg at dette går veien...
Jeg hører jo sjøl hvor komplett idiotisk det lyder...

så, to steder å trene i dag , amfi ved coop, og torget utenfor starbucks på senteret.

Da vi ankom coop passerte det en hund, og han pistret frustert. Han snuste ut i lufta, og måtte tydeligvis ha litt oversikt over omgivelsene. Og påminnelser om at uansett hva artig vi fant frossa i isen så fokuserer vi på mutter..

Strekninger gikk fint, vendinger gikk fint, Han kom seg fort på. Om han kommer på feil side, kan jeg bare gjenta om jeg vil ha fot eller heel, og han bytter. Det var gøy.
Han takler korreks bra, og er synlig fornøyd når han henger på med stålblikket...

Så vi dro til torvet. der var det mindre rakettrester i isen, men mer frø og granerusk etter juletreet.  Mer folk. Men når han vet hva som passerer, så gir han blanke i det.
Spontant brukte jeg en stolpe til å gå rundt og inn i avslutninga, og han tok det på strak labb.

Jeg synes vi klarte oss ganske bra. Han må bare tåle ukjent miljø, så får jeg ham med meg.. og det er det jeg går for nå..
Neste uke, to økter til .... Må jo ikke glemme FS heller.
Hvor skal vi neste gang , tro?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar