Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



fredag 23. juni 2017

duskregn økt

en må jo.... når det er en uke til stevne...

Ja, jeg har faktisk fått gjort en god del trening denne uka, men det har mest vært inne og på terassen. Nå måtte jeg ut. Plenen utenfor lukter vel ennå jentebursta' , og dessuten er den våt. Here we go...

Skulle det pøse ned, så har jeg kort vei inn.
Avstandsbelønning, kremost.Pølse i lomma. Trenger litt ekstra når det er svinerivær

Så, vi hev oss utpå. Måtte smake litt på gresset, men tok lett et par snurr.
Han må som vanlig gås i gang, men så er det innafor. Etapper er nok litt rustet.  Fullt fokus fremover...

Plass, heel og høyre, går utmerket. Ikke bordercollie, men han henger på. Vi må bare finpusse .
Pelle har jo gått problemfritt, og det er og blir nybegynnerflaks.Når jeg vender, så er han foran knærne mine, ikke på siden. Hmmmm

Vått gress gikk greit for luksusdyret.. Det  var ikke meg som ba ham rulle, det gjorde han sjøl...
Mer opptur i duskregnet :
Han hopper behersket opp på ryggen min, og dekker. Fantastisk. (  Ja, da, meg på alle fire på gresset, helt rett...)
Rundell går stadig bedre, han kommer seg helt rundt . det er godbit i handa ( og det skal jeg ikke ha) som får ham opp på to  i  svingen
Dagens absolutte høydepunkt er patronus . Pølsebit på tuppen av staven får ham fokusert og gjør øvelsen tydelig.

Kan ikke trene uten å drive litt med begge deler, kjenner jeg...

Neste økt :
-Pelle posisjon
- øve inn endringene i programmet, for eget hue.
- tenke ut hvordan jobbe med sideforflytninger
- vendinger plass, heel, terpe terpe
- øve inn pote?

vi har kommet langt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar