Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 31. oktober 2017

økt, 31 oktober - trick and treat

Nå er grunnen til at jeg ikke har trent at jeg har utsatt det for når jeg  skal trene så må jeg gjøre det skikkelig, og da må jeg være i det rette humøret..
og jo mer dårlig samvittighet jeg har, så mer utsetter jeg..

Bah! Opp på hesten igjen, 10 minutter...Hver dag

Ikke for det, jeg har planlagt klasse 2 utifra hvor de ulike øvelsene på banen skal gjøres, og det er jo enda noe..

Nuvel Vi har kjøpt den siste rekvisitten ( det har man råd til, for KL saker er på et annet budsjett.. hehe)
Så den vil vi trene med. Rundt den altså,. ikke andre alternative bruksområder.. ennå..
Men ja, jeg ser jo at han vil teste ut andre typer bruk av den. Ikke ennå.... ser for meg at det  fort kan bli en favoritt, en besettelse, og da gjør han ikke annet..

Et par økter med venstre, han fant posisjonen i allefall . Og så et par Pelle vendinger. Joda, det kjennes godt å være i gang igjen.

I morgen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar