Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 10. desember 2017

Trening i Drammen hundepark 9 desember

Vi slo oss sammen en gjeng og leide hallen i tre timer.
Fantastisk konsept

Vi skulle trene vendinger og posisjoner.
Første runde gikk tregt. Det var for mye som skjedde rundt ham, så da fikk han avklimatisere seg litt.Og så ble jeg morsommere, mer lys og mer spandabel med snavelet

Trenger å høre det når jeg trenerer min egen trening..Som at jeg belønner for lite, og trykker han ned!
Etter en time tok vi ned veggene og jobbet i grupper, perfekt for  å gi hverandre respons.
Jeg jobbet sammen med Christine og Carola.

Carola demonsterte for meg hvordan vi kan jobbe med sideveis forflytninger med planken.
Han har labbene på, så nå er det å belønne bakpartskontroll, klikke og bruke kassa.
Å rygge sammen med meg, krever en vegg.

Det betyr at det kan bli litt kjøkkentrening igjen. Supert for januar og iskalde dager.
Jeg må tenke små skritt, huske at dette er nyinnlæring

DESSUTEN; DET VANSKELIGSTE AV ALT, BELØNNE NEDENFRA OG OPP, IKKE OVENFRA OG NED.

Andre gangen jeg tok ham ut hadde vi fine posisjoner, han var mer glad og på. Det var lettere å forholde seg til bare Frida, og dachseligaen til Carola enn hele hallen, med hunder  i bevegelse..

Siste timen tok vi opp veggen, og hjalp hverandre med tips og råd.

Jeg er oppesen og klar igjen. Spennende å trene posisjoner igjen.

Så dro vi til Erlend for biff og film. Lufta gutta i fjonge omgivelser. Pusekattene var stengt inne på soverommet for anledningen, men det betyr ikke at de ikke visste om hverandre...
Det lukter pusetatt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar