Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 23. juni 2018

Jåzzing på terassen

jeg er ikke nok stressa for Telemarkstevnet kjenner jeg... og det burde bekymre meg litt mer...

Nuvel.. i dag har vi bare jåzza og testa ut nye moves.

Og så fikk jeg en ny utfordring : hvordan time belønning når hunden er på ryggen din, og du ikke får gjort noe med at bikkja raner godisskåla .. Makan!!
Trenger assistent


Jeg tenker videre på rekvisitter og rammer.
Plutselig går kl2 hw musikken så himla fort, og blir fort ferdig, men det går seg nok til når vi skal finpusse.
Vi skal jobbe mer med sidesteg og rygging..

Dette blir bra når jeg vet hvor vi skal..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar