Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 7. februar 2019

Dag 1 nye øvelser. Trening for oss som ikke har noe i Sverige å gjøre..

Til neste gang  ( sånn at jeg kan forberede meg mentalt, for ikke noen vei utenom , selv om jeg er stuck og ikke kommer i gang med å feste noe ...)

mellomdelen .. fly - martha, it is mine

Sånn da er det manifistert.

øvelser for dagen: 
martha
krype
chaplin på hendene
sidelengs
startpose

jaja, da hadde jeg i allefall et utgangspunkt.En skal ha en mal, og så er det bare å nyte resten, og ta det som det kommer,

Jeg begynte med martha, og det virker endelig som han kan stå stille i posisjon nå, han tråkker ikke så mye. Jeg må sikre med å la ham bevege seg sidelengs utenom rygg posisjon også.

Det føles som jeg begynner å få betalt for å nikjøre på øvelser..

Så gikk vi løs på starten, han liker den godt, så den beholder vi. Så jobbet vi oss gjennom første del.. bare han ikke finner på noe annet, så kommer vi fint til fly, som innleder neste etappe... den jeg aldri klarer å lande..

Chaplin på hendene ble mye morsomt han hoppa opp på ryggen min og miga i alle posisjoner.
Han er iallefall ikke redd for å jobbe tett med meg på gulvnivå...
Mer kyss en chaplin, men han er jo så gullig da.. Han kommer til å ta det kjapt.. og da er det bare å kjøre kjeder. Ikke noe mer innlæring, bare pussing og nyansering.

Jeg bare komme til erkjennelsen : sånn blir det, denne måten velger vi , disse triksene skal med, og det er godt nok..

Nå får jeg ikke helt bestemt meg, og ser ikke flyten...


Vi må også ut og strekke på beina... vi trenger luft under vingene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar