Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 6. april 2019

dømmer i Drammen, trener litt etterpå

Hadde vurdert å ta åpen som banetrening, men så ble det ikke noe av for min del. Ikke noe tap. Jeg kunne trene etterpå.

Ble rimelig motivert av alt som foregikk på banen. Ingen ulempe det...

Så da det var belgerrally aktivitet, så trådde vi til.

Snus... snus... snus
Husk på å være gææern og ikke straff ham, belønn kontakt... sa C og J idet de passerte. Rygg bakover og få ham med..

Skal ikke si at det ble full suksess, men vi løp nå rundt, og alle blikk under luggen ble belønna godt,

Han fikk til ett eller to momenter, og så datt han ut.


Mange gode marta, og lignende tette på.

Så vet ikke jeg hvorfor det fungerte, mulig han var sliten, men  jeg fikk for meg å trene startposisjonen, etter masse mige og rundt og marta

Han la seg takknemlig på ryggen min, og fikk masse belønn. for bare å bli.
Akkurar da kom M og Nyx tett på , og han lå like pent. Hun tok utfordringen om å gjenta, og det fungerte fint.

 Han gikk ned og opp igjen ett par ganger, pustet seg ned og fikk belønning.
Små små kjeder som vi lykkes med. Sidelengs gikk bra, en cardiff som ble til en rull...

Var bare så happy for startposen, at det liksom oppveide alt...

Vi gikk ut av hallen for å lufte, og i det skyvedøra går igjen bak oss i solskinnet, så møter han meg med d e t røngten blikket..
Jaha? Så nå var han på? Ju bet!
Snurr, spinn, sidelengs,twist.. varrenomer???

Akkurat... jammen da ble jeg faktisk litt imponert over innsatsen hans alikevel....Og ikke minst starten vår..

Vel hjemme var det langtur. Jeg hadde faktisk mageveske og fleecejakke!!

Han responderte fint på alle sidesteg, noen marta, resten ble til tråkke.
Knall kontakt selv med tett syklist , og en unghund som heeenger i båndet.
Det har vært mange fine møter i det siste, han korrigerer seg selv....
Jeg gikk og grubla masse på overganger og løsninger i programmet mitt, kom på masse kult...


Alt i alt, så har jeg fått til  mye i dag..... tross alt... Neste gang vi er i Drammen, så er vi innkjørt godt etter sesongen..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar