Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



fredag 7. juni 2019

trening på terassen

stoler ikke på de skyene der...


i dag skulle vi diskriminere avstandsøvelser, få en mer stødig fram, og  mer statisk marta

Noen ganger er han litt flat når vi går i gang, så når jeg merket det så myka jeg opp med noen kjappe lette øvelser.

( Akkurat nå vil jeg ikke ha noen hundeklør på min nytatoverte skulder. Dessuten kan han de øvelsene der.)

Han fikk jobbe med ut, orbit og rose.
Han må ha litt hjelp, men før han skal skjønne det i kampens hete så må han kanskje ha det lille vinket
Vi skal fortsette med dette

Å gå i fram fra fly var ikke noe han klarte å gjennomføre i helga . så jeg prøvde ut litt farts øvelser før overgang til mellom og fram.
Nå kunne han til og med rygge i fram.. Jøss da.. Gutten kan koreografere..

Marta skal vi også sikre, han er blitt flinkere til å ikke krafse,men han faller sammen i blant. Mer trening, og mer i posisjon fra andre øvelser.
Tror jeg kommer til å integrere marta i hw2 også. Det tar seg lekkert ut.

Han var litt flat i dag, men det får så være. Han blir krutt nok på banen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar