Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 21. september 2019

trening - igjen

Har blitt sløvt med trening i det siste. Bursta, vetbesøk, sene møter...

Så,  jeg kunne like gjerne komme i gang. To uker til NM, og det betyr en del treninger om jeg klarer å holde annenhver dag syklusen. Og det bør jeg..

for  her er det ruskut...
Han vil ikke dekke, men kommer med en bukk. eller en så treg dekk atte...
så dette terper vi på..

Og så virker det som det er et tomrom i programmet... og det hadde jeg ikke planlagt og trodd...
vi må ut på plenen ja....

Okay.. så fikk jeg bekrefta det... jeg trenger trening... masse...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar