Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 5. oktober 2019

NM i Drammen 5 oktober 2019

Vel blåst.... for en spennende dag.

Ja, det ble en selvdisk i HW2, og blått i  FS3. Men jeg er glad alikevel

Vi må gjøre heelworken mer morsom, den saken er grei. Han var sliten, ufokusert, vi trenger å jobbe mer med den delen der..

Når det gjelder FS3 er jeg kjempefornøyd med dagens innsats. Han holdt koken, hele veien, og gjorde alt han ble bedt om.
Og beste premien for 4. plassen min i dag er som vanlig innspill og erfaringer.
Dr Who konseptet er vanskelig å få fram. Det må jeg gjøre noe med. Tydeliggjøre

Jeg må dempe stemmen, lett å høre når det ikke blir rett
Mer kompliserte øvelser ( det kommer)
Bruke mer av banen, og bruke rekvisittene mer
Mindre håndtegn

Takk! Det er sånt jeg trenger.

Fikk ikke all verdens poeng, men det er ikke så viktig. Det blir viktig når programmet mitt blir bedre.
Så, ikke så mye å juble for i blått, men for god driv, framgang, og tilbakemeldinger... der hujer jeg litt for meg selv.
Og... NM, tross alt...

Dommer 1  : 7.8,     8.0,       7,5
Sier noe om for mye upresisheter , og håndtegn, men at vi henta oss godt inn , og at vi burde bruke større del av banen

Dommer 2 :  6,4   6.8   7.2
Mista for mye fokus, og upresisheter,og ikke alltid lett å koble musikk og antydning. Mange øvelser tilpassa størrelse på hund

Dommer 3 : 6     6,5   6,5
Misser og snusing. Glad hund, men for få triks for klassen . Vanskelig å skjønne tema

 Tar til meg alle tilbakemeldinger , og kommer sterkere tilbake.. Vi skal pusse opp litt før stevne i januar...






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar