Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 21. november 2019

Freestyle dag 2 Løsninger på mangt et problem

Starta med noen kjente øvelser for å få ham på. Kunne spart meg, for dette hadde han koll på.

Så, vi jobba litt med fram. Løsninga var så enkel at... legg flisene i lang rekke, og sette en kopp med godis oppned.  så er det spennende å gå fremover.

At jeg ikke skjønte det før.  Sticken ble veldig kort etter hvert han gikk han...

Starten er ny. I går ante jeg ikke hvordan jeg skulle åle korpuset, så jeg måtte trene "bein" på ryggen og ikke magen.

Ja, vi er  langt unna, men i allefall en dag nærmere....

De siste minuttene brukte vi til å sikre presisjon i miginga...

En fryd å herje litt med småtten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar