Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 11. oktober 2020

Ein blenkjar dag

Det bare klarna opp, og alt ble så bra..

Dessuten  har  nervene begynt å komme for helga. Vi er jo så mange i klasse 2 HW. Og det behøver jeg jo ikke å være.... for da er det jo null stress..

Vi skal gjennomføre med programmet vårt, og vise at vi kan... rett og slett... ( og så slipper jeg å stresse med å finne plass til ny sløyfe)

Så dette burde jo fjernet alt av press... ikke det, nei...


Da ble det trening på tunet da. Tema for dagen ble rett og slett misforståelser. Vi repeterte det som skurra, eller jeg bytta om på rekkefølgen av noen posisjoner


så var det håndtegn og sånn... men det får vente litt....

Nå er jeg bare... kjempestressa og nervøs for helga

Filma ikke noe. for jeg jobba med musikk på. 

Tardis jobba kjempebra.. men om gløden kom fra magan min..? sikkert ikke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar