Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 23. februar 2021

økt - for å få arbeidsro i ferien

Tror Tardis  synes det har blitt for mye retting, for mye sykdomsstemning og for lite gøy for ham, selv om han får turer alene for tiden.

Så for i det hele tatt å få gjort noe norsktekstvurdering, så var en pent nødt til å legge ut gulvet ( noe jeg er lei, jeg vil ut, ut og strekke på beina og gå lange etapper) og få på dyret


Disse erfaringene gjorde jeg i dag :

¤ Selv om jeg ikke har skrevet ned dr who hw programmet, så satt det godt  alikevel. Og så husket jeg kritikken , og gjorde noen endringer der. Og denne gangen skrev jeg det ned

¤ posisjonene sitter ennå, og vi har kjempefin kontakt. Kan ikke vente til det er smelta ute.

¤ Vi har fremdeles den lille kneika at han blir litt sløv på enkelte øvelser, for så å be om å gjøre dem i neste runde. Hvorfor han nøler på chaplin, det vet ikke jeg...

¤ jeg er slett ikke sikker på rekkefølgen lenger..... Om jeg ikke skal........ vi må ha en start som bare tenner...

¤ Fram er kjempebra, og for en innsats på rose i dag....nå har han kontroll på bakparten. 

¤ deilig å kunne lufte etterpå uten jakke, en liten runde rundt tunet

¤ Ny runde fredag tenker jeg vi sier




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar