Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 15. november 2021

Nå er jeg faktisk ganske hes...

 Endelig var det ledig på Geminibanen på vei hjem etter langtur. Så jeg bare slapp båndet , og så gikk vi i gang


Og han gikk som bare fysan.. To ganger datt han ut.. En dame som han lurte fælt på. Og når det gikk forbi en hvit flyffy sak som bjeffa, men jeg fikk ham med meg..

Og når det gikk forbi to hunder og han hang på i høyre og pelle, så brøla jeg så jeg tror de hørte meg på Årnes.... Så skikkelig oppmuntringsbrøl....Er faktisk litt hes..


Jeg sier ikke at vi er superklare. men mer enn å trene som vi gjør nå, det får vi ikke til. Og mer forstyrrelser enn han får på de stedene vi trener kan han heller ikke få...

Nå er vi i en god stim...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar