Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 4. juli 2022

vi gyver på, med ny frisk...

 Lunde er over for i år, og Lunde betyr kurs og stevne og å henge med masse fine folk.

Jeg deltok på kurset, men dømte to dager, og deltok på en.



Det ble blått gull... og jeg er grisestolt.. jeg synes nemlig vi ikke hadde fått trent.. og det har jeg jo rett i.

jeg har ikke funnet meg et grønt område og tråkka på i vinkler..

Men vi har trent posisjoner på tur, og det var tydeligvis nok.

Han var med.. ikke perfekte posisjoner, derav blått. men guri..


Så vi skal ha godkjent klasse 3 fs program, det gir jeg meg ikke på

Fikk masse tips på kurs, og skal lage meg et notat om litt, men ville notere ned dagens trening på begge biskene først

Så dagens trening var ute i parken, med Ine som var på besøk ( takk for det lille sparket) med fokus på innlæring av ny øvelse - natta.

Jeg har nemlig ideer til en begynner kjede... og den gir jeg en sjanse.

Jeg fikk litt pepper av C for å ikke stole på ham og la ham være løs når jeg kan. at båndet plager ham. Jeg så det nå.

Parken er ikke trygg, men jeg kan bruke hagen mer, og trene på terassen i større grad

Natta gikk ikke så verst, til å være første gangen.

Da jeg dro opp sticken for å jobbe med koko, så var han bang- foran meg i fram. og der var han stø... så den har jeg sikra godt..

Det har åpna seg et lite hull i  "du får ikke til dette" veggen, og jeg har ikke tenkt å la den lukke seg igjen. Pokker heller, jeg er kreativ, jeg har et godt konsept, og jeg har kommet over maxipakkeøvelser utfordringen, så dette skal jeg få til..

Trenger en kjele... men pytt 

Denne sommeren skal jeg bruke godt




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar