Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 9. mars 2023

Uke 10 Økt 1

 Vi fikk ikke trent på tirsdag, men det viktigste er jo å trene..

Så kjelen var tema i dag, og finne en brukbar overgang til neste økt hva nå det blir...



Det viste seg at han var litt slapp  bakbeina på Martha, og trenger litt støtte der. Greit..

Så hadde vi overgangen til kjelen, og jeg la hatten oppi. Det er så spennende å stå på den kanten.... men vi skulle jo videre.... så da måtte vi øve på at han holdt driven, mens jeg la nedi hatten. Og at vi skal på min arm, og ikke på kanten. Eller skal jeg finne på noe med den kanten.. Det er for skarp til å tråkke på, tenker jeg

Ellers så testa vi programmet så langt, får å se om det funker.Med musikk og så videre. Hvem hadde glemt starten etter at vi har kommet i gang... hersens meg..

Så, hva er pri... spikre og sikre så langt vi har kommet, eller halte oss videre så vi har en ramme for resten av programmet? Jeg vil helst bli og sikre, del for del...

Neste økt, lørdag , kanskje?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar