Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 5. juli 2023

Økt 1 uke 27 - idrettsparken

 Vi hadde klar plan i dag. Bakpartsarbeid, og pusse på fram. Det ble litt sånn ropeøkt, på godt og vondt. Men med fotballbanen like ved, så får det tåles.

Bakpartsarbeid gikk fint. Han datt litt ned i Marta. Jazz får han til med litt støtte. Opp på to har blitt til bamse. Det tror jeg at jeg vil tolerere mer. Det er noe med alderen også


 

Så skulle vi jobbe med fram seksjonen, det var såpass stille rundt oss. 

Han gikk fram, snurret........ og så begynner han å rygge. Sender ham fram igjen.. snurre, ståååååååå... belønn. Gjenta. fram , stå, snurre, stå, fram, snurre........ belønn... neste runde så går han fram, og setter igang med å rygge . Han venter rett og slett ikke på meg.

Tror jeg skal ha belønnings skål. og passe på å sikre med stå i mellom. Og så trenger jeg den hersen kosten

Kjørte starten et par ganger også. Må ha en overgang mellom "kosten virker ikke" og "hey, du og jeg kan fikse den "-delen Må tenke litt på den...


Pray, det kan vi...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar