Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 19. november 2023

Stevne i Drammen 18.11.23

 Jeg brukte kvelden før til å visualisere hvordan øvelsene skulle bli, og hvordan han skulle skli gjennom øvelsene, de ulike delene vi har jobbet mye med...

Jeg brukte et hvert ledige øyeblikk til å tenke kjeder, de små detaljene, legge til en øvelse, huske på en overgang... vi skulle gå fram, vi skulle variere arbeidet rundt kjelen.. vi skulle ha knall kontakt i starten...

Og det fløt bra. Han var så i siget, kjente alle øvelsene, vi gikk fram, vi jobba som rakkern med kjelen, det var siste del igjen, hvor han skal bort til kosten, og vi skal kaste magi kuler og få kosten til å leve......

Og så finner beistet en flekk.... og han kommer seg søren ikke av den... Musikken går, det er kanskje 20 sek igjen, og der står han.

Fanden... jeg disker meg helt instinktiv. Skulle kanskje tatt trekket  for berøring, men jeg valgte nå, disk, utfallet hadde uansett vært det samme. Så tok jeg ham med meg med avskrudd musikk, ba han velge kosten og avsluttet som vi skulle. 

Ergelig... virkelig ergelig... Men det var sååå nære at neste gang , så får vi det til. Og han gikk så fantastisk bra at det vises vi er på vei. Programmet holder, ideen er lettfattelig, og vi kan øvelsene. Så for meg var dette en blodrød forestilling Vi er kommet så langt. Dommerne ga oss rosende ord, som også varmet godt. Dette skal vi få til , bare vent til 2024!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar