Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 22. mai 2024

Stevne nittende og tyvende mai

 

 Stevne i Fredrikstad - trippelt sådan, for første gang i historien til klubben. Så da var det ikke rart at jeg blingsa litt.. Jeg hadde nemlig fått for meg at  det kun var klasse en og to på søndag, og klasse tre på mandag.

Så derfor meldte jeg på Quartz på to stevner på søndag, og Tardis kun mandag.

Det viste seg å være  et godt øyeblikk av blingsing, for lillebror sin del, men jeg kunne kanskje ha meldt på Tardis i stevne 1  på søndag. Men det er like greit at det ble som det ble

Grunnet mann/jobb og logistikk så måtte jeg komme meg til mamma på fredag 17 mai kvelden, og fikk så en bonusdag med henne. 



 

Jeg var spent på hvordan programmet kom til å spille seg ut, og gikk ut med attituden at noe skal vi da for attans få til.  Og dundre meg hvor hexy jeg følte meg i den blå overdelen. Halve tattisen på ryggen synes , gitt...

 C holdt og gira ham opp mens jeg satte ut  kjelen og kosten, så han var så  heit som et nyttårsrakett. Han hadde vidunderlig energi, og jobba på, både med og uten min planlagte koreografi. Men det han gjorde ble så rett at det fikk stå sin prøve... Ble det vår første røde i klasse 3?

Dessverre nei.  0.1 unna i utførelse fra begge dommere, men  igjen, gode råd på veien. En av dommerne mente programmet virka litt overfylt. Den sjuka har vi hatt før, så den har jeg ikke tenkt å vase meg inn igjen. 

Kanskje bør jeg også ha en flying start? I allefall om han skal kjøre Duracelltempo... Det er jo da han er best..

Så, jeg skal sette meg ned og gå gjennom hele programmet, og revidere. Er det noen øvelser som kan drøyes? Repeteres? Om han ikke skal ut til kosten --> dekk/Cardiff, kan vi finne på noe annet? Jazz/tango kjeden kan bli tydeligere, like så den gode gamle framoverdelen.  Kan jeg blande inn magielementene på en mer morsom og tydelig måte? Vise enda bedre at kosten flyr? Dette har jeg jo pussla med før, men det blir klarere når en har jobba en stund med programmet. Dette har jeg tenkt å beholde en god stund, for å si det sånn.

Ikke helt sikker på hvordan jeg skal  dele opp treninga, men kjente ustø kjeder en dag, og nye ideer på dag to er nok ikke det dummeste... 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar