Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



fredag 28. september 2012

god morgen i ferien liksom

Føler meg litt sånn småbarnsmor her.. Grus i øya, udusja og med sammenraska garderobe, fårete smil : Tenk han sov helt til 4.30 i natt!! Så godt med litt sammenhengende søvn!!

Skjønt her var det halv 8 i dag.
Og da kan man tilgi at han tissa på nattkjolen min i går kveld. Alt på gulvet er i fare tydeligvis...

Litt gråting i går også.. men jeg er mer utholdende, og det er til det beste!!


andre ting en må lære er å gå sakte, for han er kriminell til å smette mellom og foran beina mine. Og alt på gulvet blir enten spist, eller skvetta på... gud bedre for en uforglemmelig tid..

Etter å ha vekka meg halv 8, for tissing  så har lille særping ( enda en blå kobling, Line Engen) lagt seg til på fanget, og der skal han bli synes han selv.. Ikke har jeg spist, ikke har jeg dusja , og da jeg hang en klesvask hyyylte han og stor og skrapa på stolen min inne i stua..Innkalling av matmor heter det...Så han sover, og jeg... ja, hva kan en bløthjertet kinesmor gjøre??
Skjønner nå hva kinesere skal brukes til : sørge for at du ikke får gjort noe som helst!! jeez

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar