Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 4. desember 2012

To each his share...

Ville unngå gårsdagens konflikt, så da Mack snuste på et griseøre med interesse som lå på benken tenkte jeg å prøve igjen.

Så, jeg la begge ørene på gulvet, lukket burdører, og lot dem finne ut hvilket de ville ha.
Selvsagt måtte det byttes ett par ganger, men omsider lå Mack og gnavla på sofaen og Tardis i hundesenga ved rettebordet mitt.

herjing etterpå...
Jeg var frossen, trøtt, stressa, men kjente at jeg måtte ha meg en liten lur i stolen. De hoppa opp og ned på fanget mitt, knurring , leking... å herrelighet så slitsomt..
Så jeg fikk tak i lille blå og la den ene siden av den åpne strikkejakka over ryggen hans..
Det var som å detonere en knapp, han ble helt slapp, og kroooa seg inni jakka mi..
Snart kom Mack også.. Mmmm godt og varmt med to hunder på fanget..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar