Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 18. september 2013

Hvor er bebisen min? Jeg har en muskelbunt

... eller  iallefall noe som spiser og vokser.
Så mye som blir for smått nå.
Halsbånd jeg knapt fikk brukt, dresser som sitter strammere...
det brune rutete halsbåndet er for lite, den blå k-9 selen strammer, den søte blå nemodressen er det bare å glemme , hippedressen også, i hvitt med 70talls abstrakte blomster ligeså.
returneres til oppdretter...

Han er 14 måneder, og verre kan det visst bli.. Å kjære..

For all del , la meg gjenta meg selv : da er det jo bare å shoppe litt.

Vi må ha my doxlock/k-9 sele i allefall.
Så håper jeg varmedressen jeg kjøpte på villmarksmessa holder en stund. Den virka nå romslig..
Spørs om jeg ikke må ha flere fleecedresser etterhvert. De har jo samme størrelse.. hm..
Tar sikte på en mariusgenser på dogs4all..
Halsbånd liker jeg godt å bruke, for han går så pent. Så skulle  jeg finne noe der..

Får ta en prøverunde med garderoben i morgen. Finne ut skadeomfanget..

Hvor mye større blir han mon?


den gangen puppiaselen var romslig
kjekken min i juli 2013

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar