Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 12. januar 2014

middagsrutiner

Tardis har noen merkelige ideer om hvor maten skal serveres.
Og i et tohund-hushold er det ikke snakk om å la maten bli stående. da får jeg smellfeit cavalier

For når skåla er forlatt så er ikke T den som bærer nag.
Men det hender han lar den stå urørt.. Og da tar jeg den bort. I og med at maten heller ikke er interessant om jeg setter den fram neste morgen så lurer en jo litt.. Har han ikke matro?

Vi hadde en heftig runde hvor de ble matet en og en her, med meg i  mellom, eller den andre i bur /evnt i bånd.
Savna tiden hvor jeg satte fram skåla og det var det  liksom..

Og så var det ikke noe problem igjen... Sukk, en skal alltid ha noe å styre med..

Nå har jeg funnet på noe nytt.
Setter maten til begge i buret, om T ikke spiser ,men går vekk fra skåla, så setter jeg den på kjøkkenet. Da går den ned. Men jeg tester buret først..

Han sier i fra om Mack prøver å stjele, og det er han jo i sin fulle rett til..
Så da tusler Mack med skuffelsen sin bort til huspappa, som ikke er like nøye på delinga...

Særing..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar