Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 10. februar 2014

Tardis på boks

den bananesken er så fin altså...

Så han hoppa like så godt oppå et par ganger.  men når labbene først var planta på boksen så var det han som tok et par sidesteg... ikke Mack..

Vi gikk rundt esken også..

Tardis er en liten utfordring. Om det er en øvelse han liker å gjøre, så vil han gjøre den hele tiden. og da blir han døv.
Han kan sitte, men ikke når han vil ligge i "skjer'a " dekk, hvor halen omtrent pisker ham i ørene.
Det han aller helst vil er å ha labbene på armen min, og stirre intenst.. eller variere med en "pray", da bretter han seg omtrent dobbelt.

Og i dag hadde snurre ingen effekt,,

men opp og ut av esken... moro!!

Noen ganger er det slalom som ikke gjennomføres..

Er det stress??
Om han heller vil drive med en kjent øvelse så er han så sta som et fjell..
jeg timer ut, "blir skuffa"

Ser dem som utholdenhets trening.. å trene kjeder..

han liker ikke å bli holdt i labbene, så da gjør jeg jo det.. løfte dem, kna dem litt.. i det hele tatt..
Så tok jeg labben hans, og gav den en liten smask. Jeg fikk en real slafs på nesa i retur..

Bedre til å være "PÅ" ikke bare låret, men hele veien rundt

Kommer til å lære bamse på max tre uker..!

Jobba videre med skulder target, og å krype under beina mine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar