Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 2. juli 2014

Vi trener på plenen

Må jo kunne si det er fremskritt når Tardis jobber ute på plenen til tross for syklende unger med ferievolum, og katter som nå går der de vil??

Tydelig at et eller annet falt på plass i helga..



Han har aktivitet i tenkeboksen , det er helt åpenbart.
Jeg blir tydeligere, og han blir flinkere.

Rullen kommer lettere, han begynner å tråkke helt rundt, og når jeg skulle prøve å lokke ham rundt meg i motsatt retning, så hadde han rygga halveigs rundt meg allerede..
Og det jobber vi faktisk ikke med ennå!!

Løfte beina er jeg ikke sikker på om han har skjønt bevisst ennå, han har det med å løfte en labb i sitt...

¤ løfte labber
¤ rundt meg /sikksikk
¤ Ut og rundt puta
¤ tråkke
¤ På puta
¤ rulle
¤På og hold
¤ Pray 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar