Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 25. juli 2015

Økt

Har tenkt for mye , hatt gode intensjoner, men har vært for lite på banen skjønner jeg..

For nå skjønte lille Tardis fint lite..
Han ville bare snuse, og deretter fikk jeg svi for at han har fått så mye belønning i "esken"  . For han ville ut. Ignorerte meg totalt..

 Fillern..

Så jeg snudde vaskekurven opp ned og jobbet bare med puta. Og så gikk vi i den andre grøfta.. alle triksa på en gang, uten rast eller ro..
25 juli 15


prøvde å dele opp i enkelt øvelser, men en snurr ble til tråkk, og han twista inn i beina mine. Puta? Rygging skal bli!

Time out

Tok ut Mack en liten runde( har visst glemt mye av programmet hans)

fra tidligere i sommer


Prøvde igjen, satte grenser når han nærma seg esken. det gikk greit
delte opp i partier, og det gikk fint....
Avslutninga elsker han, så jeg testa fra esken. Han kom som ei kule..
så vi jåzza litt med meg på bakken. kombo, lek, kos og herjng tenner ham maksimalt. Og han susser, dasker, vil gjerne klatre på meg og gjenta pray øvelsen gang på gang..


Så : huske på å få ham i rolig lydhør modus, og belønne masse meg lek og jåzz. kanskje jeg burde være på bakken i alle numrene hans?
forrige økt.. vi <3 esken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar