Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 16. mai 2016

og siden han eeegentlig skulle vært på kurs i dag..

.. så tok vi en økt på terassen.

Vanskelig  å gå rundt gjenstand med bånd på seg..

Vi lekte litt i dag også, det får tydelig ut litt steam i børjan. Etterhvert er han ikke så keen . Men jøss som det funker for å få opp farta. *legge i verktøykassa*

Ellers så fikk jeg ham for første gang til å holde seg i Chaplin. Vi er fremdeles på innlæringstadiet, men ved ett tillfelle holdt han føttene på mine, selv om jeg viftet med tærne.Men holder jeg godbiten i feil høyde så  har vi kaving med en gang,,

Vi trenger ut og rundt gjenstand i klasse 2 ideen vår. Han tok det råkjapt. Mack er fremdeles sånn at han  stundom stopper halvveis og snur seg, må ha en påminnelse før han durer rundt kjegla.
Det gjorde Tardis bare en gang, av 5-6 repetisjoner

Paraply ? Han hev seg oppi, men går fort av igjen. Jeg må  være nøye med hvor jeg belønner..

Så, kun øvelser i dag, ikke noe arbeid med å jobbe på fremmed sted, eller forstyrrelser.

Paraplyøvelsen er så vidt jeg vet ikke brukt i et norsk program før.. Men jeg ble veldg imponert over det i Sverige. Anita Axelsson får ta æren fra meg i allefall...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar