Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 11. desember 2016

Adventsøkt!

Er det stevne i februar, så får en jaggu stå på..
Jeg har hatt eksamen, så det har vært noen dager uten annet enn tur.


Men nå er sangen ferdig klipt, og jeg må sette sammen program. Det tror jeg ikke blir noe  problem.
Det skal være enkelt, og med et kult sluttpoeng.
Med vekt på enkelt. 1.13

Målet for dagen var å trene med forstyrrelser, lange etapper, på begge sider.
Det synes jeg han klarte fint.... Mye gira unger ved kjøpesenteret,så dit dro vi. Mellom juletre og starbucks, der traska vi i fot og heel.

Han henger litt etter i heelposisjon, og vil helst i fot... Ellers så synes jeg han hang godt med.Selvsagt er vi ikke i nærheten når det gjelder å være klistra på, men han er der

Så, neste plan for meg er å lage en ideskisse, og så ta en pirkeøkt hjemme. Jeg skal også lage ferdig rekvisitt
Dette skal skje før torsdag, for da skal vi besøke tullingene i Fredrikstad.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar