Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 3. oktober 2017

10:7 Planken (Jada... du leste rett)

Naboen skiftet bordinger her forrige uke, så jeg blunka litt til de to blide østeuropeiske snekkerne, og fikk meg en planke som ligger plant på underlaget. Matcher til og med fargene på veggene her omkrig. fancy vøtt..

Har blitt litt lite trening , men mangler liksom den gløden : DET vil jeg jobbe med.
Men det er jo som kjent posisjoner som verker mest.

Så jeg la ned planken og kommanderte i fot. Jadda, framlabbene spikra i posisjon
Heel , sa jeg. Han kan jo heel? Nei, det ble pelle, gitt.

Av planken, kommanderte i heel. -
-Var det det sånn du mente, mutter?
-Ja, flink gutt. Gå heel?
-Sure
-Vende?
-Yes ma'am

Bort til planken, kommandere heel.
Han gikk rett i pelle

Nok en gang av planken, og lenger bort
-Heel
-Hepp!
-Flink gutt. Kom nå!

Etter fire forsøk, så stod han der, med en labb spørrende. Heel, sa jeg. Og ventet til labben kom ned.
Innimellom er det sagflis inni der, jeg sverger.. Han er utvilsomt fra den andre by'n

Stilte oss på hver vår side av planken i front.. Han stod som en påle med labbene på. Selv om jeg begynte å bevege på meg.
Så det var jo ikke noe gøy

Så ville jeg ha ham til å stå med baklabbene på planken, altså ikke tråkke over eller hoppe med bli.
To forsøk, så satt det.

Moro!!

Skal gjøre i allefall tre dager på rad nå.
Har trent planke før vi altså, her på kurs i Drammen... Men det blir liksom ikke noe sving på't


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar