Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 26. mars 2018

En 2' er dag, HW

Selv om jeg ser nå at jeg skulle hatt en 1'er.. trikseprøvedag.
Nuvel, så ble det posisjoner da.

Hva har jeg egentlig gjort i dag? Belønnet fot, heel, pelle , høyre og venstre,og å ikke komme ut av posisjon.
Kort sagt, det gamle greiene. Men han var skærp i venstre i dag. Tre skritt uten tull. Bakenden kan være litt ute på swingen, men frambeina var der de skulle.

Han følger meg fint i svingene på fot og plass.
Vi må bare ut og strekke på beina så fort denne isen går altså...

Men sidelengs.. jeg er helt på tur..


Er også i tenkeboksen med tanke på april. HW,FS eller begge deler??
Nå er jeg i gang igjen med treninga, så jeg får tenke fram til den 1.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar