Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 21. mai 2018

Gull og opprykkshelg dag 1 19 mai, Fredrikstad

Dobbeltstevne. Det er lørdag, 19 mai, og bilen er full av krakk, kasse og bilde. Forventningsfull... noe skal vi få til...

Vi skal stille både i HW1 og FS2. Når en først er i gang, så....

HW gikk først, og jeg var sist i min klasse. Lett å huske. Tråkka rundt i  blå skjorte som oste av kjøttboller. og trodde jeg hadde god tid. Hadde klaska på flosshatten også.
Plutselig ble vi annonnsert.. hjelpes! Det var bare å pigge ned å hente hund for å jobbe ham opp.

Så entret vi ringen, og da kommer den deilige boblefølelsen som bare styres av instinkt---- hvor nå det måtte lede oss...
Han hang med... jøssuball!!
Sangen var lengre enn vi trodde, men han var fremdeles i posisjon, så vi bare fortsatte. Det tok seg jo sikkert fint ut med ham på fanget mitt, uansett...

Jeg var grisefornøyd med pjokken!!

FS gikk ikke helt som tenkt.
Siden Tardis var veldig følsom på hva som foregikk på publikumssiden , så satte jeg plakaten på den andre siden. Og da ble alt speilvendt... Og jeg fikk lie down delen med ryggen til dommerne,.. pokker ta...
Han gikk opp for tidlig på krakken, og hoppa vilt oppå meg... men det er jo det som kalles kreativ lydighet?
Han var i allefall på hele tiden, og valgte meg hver gang han var frista til noe annet.. Vi må bare sparkes i gang.
Fikk velfortjent pepper av Connie som synes jeg peppa ham for lite.... tar det til meg.. inne i hodet mitt så kommanderer jeg en helt masse ,og roser noe voldsomt, nemlig...

Så, jeg var ganske  spent på premieutdelingen. Blås, i plassering.... jeg vil ha rødt... blod rødt

Sjokk og vantro!!!
Vi vant klasse 1 heelwork!! Og napp!!!Rødt er en deilig farge på gult papir, gitt! Vi har aldri vunnet noe før... Jeg har for pokkers ikke stått på en pall siden Henriks dager, i juni 2009!!Og da var hele stasen uoffisisell!!
Er det mulig!!

Her er dommerpoengene  i Heelwork1:
Dommer 1 
Utførelse 8,1 Litt smårusk i fokuset, men det var lite også. 8.1

Innhold/vanskegrad 8,2  :-)
Musikk/fortolkning  8,3 :-)

Dommer 2
Utførelse 7.6 : detter litt ut men henter seg inn igjen. Ser bra ut .Lett å misforstå at det var slutt midt i programmet
Innhold/vanskegrad 7,8 Bra for klassen
Musikk/fortolkning 7,8

Dommer 3
Utførelse 8,1 Mange fine posisjoner
Innhold/vanskegrad 8,2 Bra innhold for klassen
Musikk/fortolkning 8,2 Meget stemningsfullt Jeg trodde dere var ferdige tidligere, men skjønner at dere ikke var det. 9.0

Foto : Anniken Jensen. Drømmen ble sann! I Fredrikstad!! Også i Heelwork!!!


Og jammen slapp jeg unna med det i FS. Kan ikke klage på sølvet!! OG NAPP!!! Nå har jeg opprykk til klasse 3!!
I morgen satser jeg på at banen er kjent, og at vi står rett vei...


Her er dommerpoengene  i FS2

Dommer 1
Utførelse 8,2 Litt "rusk", men slett ikke overveldende
Innhold/vanskegrad 8,3  Avstandsøvelser er flotters til klassen
Musikk/fortolkning8,0 :-)

Dommer 2
Utførelse 7, 8 Bra flyt, godt samarbeid. Ønsker å se hele programmet, vanskelig når ting skjer med ryggen til dommerne
Innhold/vanskegrad 7,8
Musikk/fortolkning 7.9

Dommer 3
Utførelse 7,6  Her var det mye bra, noen misforståelser
Innhold/vanskegrad  7,7  Mange fine og kreative triks. Forsiktig med å sitte med ryggen til dommerne slike at vi ikke får med oss det dere gjør
Musikk/fortolkning 8,5

Milde Mazurka for en dag....... Nå er vi på vei !! Vi har jo tross alt et gull og et opprykk , og det er bare dag 1??

Vi hadde en real fotosession!
Legg til bildetekst






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar