Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 1. september 2018

En veldig god økt på tun2

Alt jeg trengte på en god lørdagskveld var en stubbe og en lekekasse..

det som var planlagt gikk som det skulle.

¤ Han går fint den ene veien på stubben, men ikke den andre.
¤ Han er litt skjev på kanten av lekekassa, og går bedre den ene enn den andre  veien
¤ Vi fikk inn noen gode venstre posisjoner
¤ Ut og rose funka veldig godt med avstand. Nå kan jeg kommandere rose på tre meters avstand, og han svinger inn mellom meg og objektet. Alt du trenger er en stubbe
¤Skulde og aksel, ikke noe big deal
¤ Rulle  mellom beina mine kunne han da allerede?


¤ og !! nå fikk jeg ham fram, i tre etapper, og han stod fjellstøtt og rett. prøvde ikke å nappe etter tuppen på ts i det hele tatt.  Da skal vi sikre den , og jobbe videre. cluet var avstand og avstandsbelønning

Det er det dette handler om!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar