Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 20. oktober 2018

ser jeg feit ut med dette forklet? Samma det, vi trener! Drammen 20.10

Dette var det vi trengte etter en høst som har handla om så mye rart og annet.
En dag med flokken.

Tardis var ikke den som lagde mest lyd i buret, men han skulle nå få med seg alt..
Vi var en gjeng på 12 personer som leide hundehallen i Drammen. Delte denne i tre, og jobba i grupper på fire sammen. Jeg jobba med Eline/Elsa, Silje/Lycke og Cathrine /Hedwig
Nytt gulv , kunstgress av den gamle sorten, så det lukta ikke sure gummikuler lenger.

foto ; ingebjørg sigurdsdotter helle


Jo, dette var det jeg trengte. Tardis var helt på snusern. Men joda, han jobbet også, Torde bare ikke ha ham løs med den attituden der,
Så joda, vi må fortsatt jobbe kontakt. Men uten program og detaljerte kjeder , så blir det ikke så lett p henge med
Elina Mauno

Vi fikk  to runder , pluss ringtrening ned alle 12
Jeg fant ut i første runde, at han kobler  å snurre den andre veien med noe han skal gjøre rett etter snurre. Spinn er altså ikke en egen øvelse.. for ham. Da må vi se på det...
Elina Mauno

Å jobbe på ryggen var keitete, for hva skulle han der? Mye opp og ned. Vi må begynne å kjede
Rose gikk som en lek. men han skjønner ikke noe av donna, som er motsatt vei. Innførte derfor clara som er rundell motsatt vei, og den tok ham
woop funka flott. Tok seg råbra ut
Cathrine J K


Martha introdusert i dag. rygg mot rygg. den tror jeg han kommer til å ta fort
Hadde noen gode fram, Elina var godispasser.
Kort sagt, så fikk jeg uttelling for  øvelsestreningen jeg har hatt i sommer/høst. Klasse 3 skal jo ha en masse øvelser som det skal ta tid å trene inn. Det er greit.

Cathrine JK
Ringtreninga viste at vi er litt ute av driven, men etter to lange økter, så var det ikke mer enn jeg regna med. Dette er Drammen, og jeg har ikke mål og mening klart for meg. Da blir det sånn at han finner på, egne øvelser , på loopmodus og avreagerer med å snuse litt.
Elina M


Jeg fikk motivasjon til å komme skikkelig planmessig i gang, jeg fikk vite hvor det klemmer, og jeg fikk bekreftet at jeg har gjort mye rett selv om vi bare har jobba med fram, og rose. Føles i alle fall sånn..
Og ja, man skal rette seg opp i ryggen.  Når alt annet er perfekt så henger man altså der.
Elina M


Som sagt , det var gøy å se hva de andre jobbet med, se vapler som hadde blitt større og flinkere, og bare henge litt.  Tilbake i flokken...Got it! Klar for vintersesongen!
Fine bilder ble det også... Takk til Ingebjørg, Elina og Cathrine


Jobbe med :
1) kontakt og energi, ikke noe snus
2)  kjedetrening, long overdue
3)  Min positur
4) øvelser så klart

Så, da er vi fokusert


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar