Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 22. november 2018

dag 2 kjeder

trøsta meg med at jeg ikke må kjøre starten hele tiden.  Og at det i grunnen er flott at jeg har en start. For den er i grunnen spikra.

Kjeder er også å koble mer enn en øvelse, jeg behøver ikke ha en hel hørv.

Så jeg satte ut strikke veska og en kjegle, og ut i åtte. Det gikk fint det, helt til han begynte å dælje til kjegla.  Det er det en bruker kjegler til nemlig..

så da bytta jeg ut kjegla med sekken til gubben. ha!

Han fikk til flere rose, og etter mye om og men donna også. Han har det jo inne, vet bare ikke hvilken vei han skal alltid

Mige gikk også bedre enn å måtte tvinge seg på. kanskje han skal få sette baklabben på target?

Vi koste litt, og tok tannpuss samtidig... en må jo slå til mens gutten er blid og koser seg.

Da er det bare å vente på resten av koblingene til resten av programmet.. Oppi huet mitt altså...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar