Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 5. mai 2019

Tardis i orbit!!



Meg, når vi har fått struktuert hele klasse 3 programmet vårt.. nå er det bare å øve , øve, øve og bytte ut enkelt triks  elelr ti  med noe mer  passende/komplisert  etterhvert.. yess
Vi måtte jo ut, og siden småjentene koste seg med hovedplenen, så tok vi plassen på midten

Mål : kontakt.
Vinne kontakt uansett hva.

Jeg måtte konkurrere med vesla som med et mjau søkte tilflukt  i buskene , hun var jo ikke der lenge, men T måtte liksom forsikre seg....

Verre var det med den nye sandkassa... eller kattedassen ...

Jeg prøvde å ta noen triks med ham i sanda, men drøyde det ikke for lenge.


Kasta godbiter, og fikk kontakt igjen, belønna fra skål, fra handa, i det hele tatt. Og bare plastikkgodis i lomma.

vi testa ut å rygge, rundell, cardiff -ulle- cardiff

Prøvde først ut rundt et tre . Det tissa han på, men så skjønte han at det kanskje ikke var det jeg hadde ment.
Sendte ham ut igjen, men det kunne jo hende katta var der borte? fokus var vekk..

Jeg fikk ham inn, og bytta taktikk
La ut den lille hvite krakken , og lånte en plastikk lastebil.

Orbit.. Huhei...
Flere runder, og han koste seg.
Orbit med hopp.

Rundell, clara, så prøver vi en hel clara, ut, rose, ut, mige... åh.. han miger så flott..

Fram til slutt, han gikk lenge, stoppa til og med på kommando, twist, ny fram....
 helt nydelig vet du...


Inne gikk jeg gjennom hele programmet alene slik jeg hadde tenkt det med cues.

Og, jeg har det... han bytte ut elementer og gjøre det vanskeligere etter hvert.. men jeg har det..
Kanskje det løsner på lysta nå, som vi skal kjede og fokusere på det? På presisjon og å høre hva som kommandoen lyder?

Vi har kanske noe å vise i Fredrikstad.. tenk det.. nei, ikke kanskje... vi har..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar