Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 21. juli 2019

Trening i Drammen

Grunnet litt tannlege og sånn så har det vært dårlig med trening for T denne uka. Så jeg hadde kanskje litt høye forventninger til jobben i dag.. Tross kremost..

og det var som ei badstue der inne, og masse lukter, fjær og fugler oppunder taket.. null kontakt.

dæm

Så jeg tok han ut i småregnet, og han jobbet så bra som helst.
Pokker.. jeg trengte speilet for å se nøyaktige marta...
 Jeg fikk han opp i ett sekund, og så var det ned igjen.


Så fant jeg på noe lurt... starte ute, løpe inn, kjøre kjeder, og belønne ute. Vi fikk opp farta, og en helt annen hund. Plutselig kunne jeg sende ham ut rundt , og i rose.

Smart.. da knakk vi den koden.

Ble ikke de helt store høydene, men jeg er fornøyd lell. Jeg må fyre ham opp, så har vi det gående...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar