Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 11. august 2019

Hva har vi lært på konkurransetrening i Drammen i dag?


Foto : Anniken Jensen

Foto : Anniken Jensen

Jo, at jeg må være på hele tiden når vi trener i hallen generelt.

Grei skuring.
Foto Cathrine Jullum Kise

Når det gjelder konkurransetrening, så har jeg, uten å se filmene ( Noe jeg ikke liker å gjøre...) funnet ut at det er lang vei både til Tipperary og røde slufser i klassen
 Foto Cathrine Jullum Kise

Om jeg skulle tvinne tomler, og ikke vite hva jeg skal finne på, her er eksersisen:
 Foto Cathrine Jullum Kise

¤ Dele opp programmet, og jobbe med hver del, nøye, grundig og med presisjon. Ellers begynner bare kinesheten å foreslå
¤ Belønne etter ferskvareprinsippet Ofte, selv om "jeg synes han skal kunne"
¤ Jobbe med overganger fra fres til ro .
¤Sikre at utførelsen av øvelsene sitter.

Foto Cathrine Jullum Kise
Altså, han jobber jo fint, men han hører ikke. Og vi er ferdig med å hilse på alle andre nå.
 Foto Cathrine Jullum Kise

Men... jeg vet hvor det klemmer.
Kost av den dårlige samvittigheten, og brette opp erma. Han har energi nok , i allefall
Så, vi går i gang.. høsten er lang, vi har to stevner til... og før snøen kommer skal vi trene ute. Vintern er flott for perfeksjonering av øvelser....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar