Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 19. november 2019

Tørketiden over! FS dag 1

Lenge siden?
Skal jeg love

Piffen gikk rett ut av meg etter NM... Så kanskje lurt å ha det stevnet senere på året? Haha

Har ikke noe å skylde på annet enn at vi bare ikke kom i gang igjen... Så da får en ty til floskelen om at "alle har godt av en pause i blant"

Så sånn ble det. Virker ikke som Tardis synes det var noe problem å kjøle ned treninga til nitrogenivå

Men januar kommer fort.... Og hva er det å drøye for?

Så, nå måtte jeg bare. Motivasjonen er jo der. Må bare.....  tenke nytt om programmet, der det er uklart. Slutten er endra allerede oppe i hodet mitt. Starten har en liten nyanse
Vi må jobbe med presisheter. Mer avstand..

Så vi begynte med å repetere litt.. han var all over meg, kunne ikke komme nær nok, susse nok, klatre nok...
Dette lover jo bra!
Heitere enn Hercules så begynte vi med fram igjen. Han går fint, men tør ikke gå så langt. Her må vi jobbe med target i større grad tror jeg.. i tillegg til fokus..

Har fått en ny ide, men jeg får ikke vridd korpuset mitt så han skjønner.. Må inn og tenke litt

Må begynne på skrætsj, hva skal forkastes og hva er for uklart? hmmmmm

20 minutter gikk behagelig fort

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar