Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 15. september 2020

økt - seven og tango

 dette var en sånn økt jeg gleda meg til..

Nyinnlæring på øvelsen tango, som jeg har planer med i kl 3 Fs, og videre arbeid med seven.

Tango har mye med belønningsplassering å gjøre, og mye med å vente ut. 

Seven synes jeg gikk glatt... kan fint bruke den i oktober..

Skal se film


først skal jeg ha deng for å stille klokka på 6 minutter.... hva tenkte jeg på??

Seven så veldig bra ut....

Hard fokus på tango.. må holde føttene samla nå i begynnelsen. Kan bli en sånn øvelse mens vi venter og ved passering og slikt....

Fornøyd

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar