Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



fredag 2. oktober 2020

økt , kort og greit

 Det var sånt fint mildt drag i lufta... så da tok vi en runde på tunet

To økter med å holde tempo og  flyt, og en med tango

Han fikk en god bit mellom to tenner tror jeg for den ville liksom ikke helt ned.. men men

På tango oppdaget jeg at han er veldig skjev, så det er viktig at jeg belønner litt på siden. Han hopper ennå


---- og det er ikke så rart, for jeg belønner jo for høyt oppe i posisjoner også... blir sikkert litt flat også

jeg må også løse han ut oftere....

Da ser vi det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar